Ξεχασμένες Μέθοδοι Μαντείας

Αιλουρομαντεία: Η τέχνη της αιλουρομαντείας αναπτύχθηκε κυρίως στην αρχαία Αίγυπτο, που όπως είναι γνωστό, οι γάτες ήταν ιερές και προστατευόμενες της Θεάς Μπαάστ.
Ο μάντης παρατηρούσε και διάβαζε την συμπεριφορά και την κίνηση της γάτας που βρισκόταν είτε στο σπίτι, είτε στον περίβολο του σπιτιού του ερωτών.

Αλατομαντεία: Η τέχνη της αλατομαντείας άνθισε κυρίως στην αρχαία και μεσαιωνική Ευρώπη. Ο μάντης ανάβει μια υπαίθρια φωτιά και ζητά την βοήθεια των στοιχείων της Γης και της Φωτιάς. Στην συνέχεια ρίχνει αλάτι στην φωτιά και παρατηρεί τον τρόπο που πέφτει, τον ήχο που κάνει και το πώς παραλλάσσονται οι φλόγες της φωτιάς με το αλάτι.

Αλεκτορμαντεία: Η μέθοδος της αλεκτορμαντείας αγαπήθηκε ιδιάιτερα από τους Ρωμαίους. Ο μάντης έριχνε αρκετούς σπόρους  από καλαμπόκι και άφηνε μια μικρή ομάδα από μαύρους κόκορες (ή χήνες) να τα φανε. Μετά, διάβαζε τα χνάρια που άφηναν στο χώμα. 

Αλευρομαντεία: Η αλευρομαντεία υπήρξε πολύ δημοφιλής στην αρχαία Ελλάδα και προστατευόταν από τον Θεό Απόλλωνα. Η μέθοδος θυμίζει πάρα πολύ τα κινέζικα fortune cookies (τυχερά κουλουράκια): 9 διαφορετικές μικρές προτάσεις γράφονταν σε μικρά χαρτάκια που κάλυπταν 9 διαφορετικές πιθανές εκβάσεις του μέλλοντος σχετικά με το ερώτημα. Μετά πλάθονταν 9 μικρά μπαλάκια από αλεύρι και νερό όπου στο κέντρο έμπαιναν τα χαρτάκια. Ο ερωτών ανακάτευε τα μπαλάκια καλά και μετά διάλεγε ένα, το οποίο και του έδινε την απάντηση στο ερώτημά του. 

Αλφιτομαντεία: Η τέχνη της αλφιτομαντείας είναι από αυτές που δεν έγιναν ποτέ ιδιαίτερα γνωστές και αγαπημένες λόγω της επικινδυνότητάς της.
Ο μάντης προετοίμαζε με ειδική ζύμωση και ψήσιμο ένα ψωμί από κριθάρι, το οποίο στην συνέχεια έτρωγε. Το ψωμί εκτός από κριθάρι περιείχε και ένα παραισθησιογόνο βότανο (άγνωστο ποιο), το οποίο έβαζε τον μάντη σε κατάσταση έκστασης όπου ήταν δυνατό να δει οράματα. Η επικινδυνότητα όμως του παραισθησιογόνου βοτάνου δεν ήταν στις παραισθήσεις που δημιουργούσε, αλλά στο ότι μπορούσε να δράσει σαν θανατηφόρο δηλητήριο αν η δόση ήταν λίγο μεγαλύτερη ή αν δεν είχε ετοιμαστεί και ψηθεί σωστά.

Αμμοσκόπηση: Η αμμοσκόπηση έχει πατρίδα της την αρχαία Περσία, εξαπλώθηκε σε όλη την Ασία αλλά και την Ευρώπη, και επέζησε μέχρι την Αναγέννηση.
Η μέθοδος αν και επιφανειακά φαίνεται απλή, απαιτεί πείρα και παρατηρητικότητα. Ο μάντης κρατά ένα μεγάλο τάσι όπου μέσα βρίσκεται ψιλή άμμος. Ο ερωτών ανακατεύει την άμμο μια μόνο φορά με το ενεργό χέρι του (αυτό που είναι πιο δυνατό) και στην συνέχεια ο μάντης παρατηρεί τα σχήματα που δημιουργήθηκαν.
Εκτός όμως από την πολύ προσεκτική μελέτη των σχημάτων, ο μάντης παρατηρούσε και ερμήνευε το πώς ανακάτεψε ο ερωτών την άμμο, όπως και τα τυχόν γεγονότα που μερικές φορές συνέβαιναν όσο παρατηρούσε τα σχήματα. Για παράδειγμα, αν φυσούσε ξαφνικά αέρας και εξαφάνιζε τα σχήματα από την άμμο, αυτό ήταν πολύ σοβαρός και δυσοίωνος οιωνός… ο ερωτών θα πέθαινε προτού χαράξει η επόμενη μέρα. Αν έπεφτε κάποιο έντομο πάνω στην άμμο, ανάλογα το έντομο, ανάλογα το σχήμα πάνω στο οποίο έπεσε και ανάλογα την συμπεριφορά του στην συνέχεια, ερμηνεύονταν ως καλός ή κακός οιωνός. Επίσης δίνονταν σημασία στα τυχόν φύλλα που θα έπεφταν μέσα και στο κατά πόσο τα σημάδια στην άμμο «στέκονταν» ή παρασύρονταν αργά.
Άλλος ένας οιωνός ήταν αν τύχαινε να γλιστρήσει το τάσι από τα χέρια του μάντη προτού προλάβει να διαβάσει την άμμο, ή συνέβαινε κάτι που θα έκανε το τάσι να πέσει από τα χέρια του. Σε αυτήν την περίπτωση, η ερμηνεία ήταν πολύ απλή: οι ανώτερες δυνάμεις δεν θέλουν ο μάντης να γνωρίζει για το μέλλον του ερωτών. Ο λόγος όμως ποικίλε από μάντη σε μάντη. Άλλοι υποστήριζαν ότι σε αυτήν την περίπτωση ο ερωτών είναι ένας ξεχωριστός άνθρωπος τον οποίο οι ανώτερες δυνάμεις προετοιμάζουν για έναν μεγάλο σκοπό. Άλλοι όμως υποστήριζαν ότι αν συνέβαινε κάτι τέτοιο, ο ερωτών είναι μάγος/μάγισσα, προστατευόμενος από τα πνεύματα και τα αερικά.

Ανθομαντεία: Οι ρίζες αυτής της τέχνης χάνονται μέσα στον χρόνο. Ο μάντης παρατηρεί και διαβάζει τα λουλούδια και φυτά που έχουν μεγαλώσει στο σπίτι του ερωτών και με την φροντίδα του. Από το χρώμα, την ανάπτυξη του φυλλώματος και τον αριθμό των μπουμπουκιών του φυτού, ο μάντης μπορούσε να δεί μέσα στο σύντομο μέλλον του ερωτών.

Ανθρωπομαντεία: Μια μέθοδος επηρεασμένη από την πρωτόγονη μορφή Νεκρομαντείας, που όμως μεταλλάχθηκε σε μια πολύ βάρβαρη μέθοδο και άνθισε στην αρχαία Αίγυπτο. Τηρώντας την μέθοδο της προφητείας με σπλάχνα, οι αρχαίοι Αιγύπτιοι αντί να χρησιμοποιήσουν σπλάχνα ζώων χρησιμοποιούσαν σπλάχνα μικρών παιδιών, κατά προτίμηση αγοριών. Με το χρόνο αυτή η μέθοδος «ενσωματώθηκε» με τις αιματηρές θυσίες, οικειοποιήθηκε την προτίμηση σε νεαρές όμορφες παρθένες κοπέλες αντί για μικρά αγόρια και αγαπήθηκε ιδιαίτερα από τους ακόλουθους του Θεού Σιθ (Αιγυπτιακή υποχθόνια θεότητα).  

Αξινομαντεία: Η τέχνη της αξινομαντείας ξεκίνησε από τους Κέλτες που όμως δεν επέζησε πολύ, ούτε επεκτάθηκε ιδιαίτερα.
Η αξινομαντεία μπορεί να δώσει απάντηση μόνο σε ερωτήματα που μπορούν να απαντηθούν με ένα απλό «ναι» ή «όχι». Ο μάντης, ή ακόμα και ο ίδιος ο ερωτών, κρατούσε μια πέτρα πάνω σε έναν πέλεκυ που ήταν στερεωμένος κάθετα στο έδαφος. Στην συνέχεια έκανε την ερώτησή του και άφηνε την πέτρα να πέσει. Ανάλογα με την πλευρά που έπεφτε η πέτρα, η απάντηση στο ερώτημα ήταν «ναι» αν έπεφτε δεξιά ή «όχι» αν έπεφτε αριστερά.

Απαντομαντεία: Η απαντομαντεία είναι μια πανάρχαια τέχνη, που εικάζεται ότι πατέρας της είναι ο Σαμανισμός. Εξασκείται ακόμα από αρκετούς, έχει όμως εκφυλιστεί και πολλοί την συνδέουν με δεισιδαιμονίες και προλήψεις.
Ο ερωτών παρατηρεί προσεχτικά όλα τα ζώα που θα συναντήσει πηγαίνοντας στον μάντη, και την συμπεριφορά τους. Μετά κάνει μια λεπτομερή αναφορά στον μάντη όλων όσων είδε, που τα είδε και τι έκαναν και εκείνος με την σειρά του ερμηνεύει αυτούς τους οιωνούς.

Αριθμομαντεία: Η αριθμομαντεία είναι ο πρόγονος της νουμερολογίας, όπου χρησιμοποιούσε επίσης και κάποια βασικά στοιχεία αστρολογίας. Οι αρχαίοι Έλληνες χώριζαν το αλφάβητο σε τρείς ομάδες από 7 γράμματα. Αυτά τα 7 γράμματα αντιστοιχούσαν το καθένα στους 7 πλανήτες.
Χρησιμοποιούσαν αυτήν την μέθοδο για να προβλέψουν την έκβαση ενός αγώνα μεταξύ αθλητών, αναλύοντας και συγκρίνοντας μεταξύ τους τα ονόματά των αθλητών.  

Ακουτομαντεία – Μέθοδος με την οποία χρησιμοποιούνται αιχμηρά αντικείμενα, κατά προτίμηση καρφίτσες ή καρφιά. Ο μάντης κρατά στις χούφτες του 13 ή 7 καρφίτσες, συγκεντρώνεται στο θέμα για οποίο θέλει να μάθει το μέλλον και αφήνει τις καρφίτσες να πέσουν σε λεία επιφάνεια ψιχαλισμένη με αλεύρι (συνήθως για οικογενειακά ή οικονομικά ζητήματα) ή αλάτι (συνήθως για επαγγελματικά ζητήματα) ή ζάχαρη (συνήθως για αισθηματικά ζητήματα ή θέματα γάμου). Μετά ερμηνεύει τον τρόπο που έπεσαν οι καρφίτσες καθώς και τα σχέδια που δημιούργησαν πάνω στο αλεύρι/ζάχαρη/αλάτι.

Αλομαντεία – Μέθοδος ιδιαίτερα αγαπητή στην αρχαία Ελλάδα και αποτελεί παρακλάδι της Πυρομαντείας. Δεν γνωρίζουμε πολλά για την αλομαντεία, μα γνωρίζουμε ότι η πρόγνωση δίδονταν μελετώντας τον τρόπο που καιγόταν το αλάτι στην εστία του σπιτιού καθώς και οι ήχοι που κάνει, αφού το ρίξει η κεφαλή τη οικογένειας (συνήθως ο γηραιότερος αρσενικός).

Αιμογραφία – Μια πολύ σπάνια μέθοδος και ιδιαίτερα μυστική. Γνωρίζουμε ελάχιστα πράγματα για την πρακτική της και εντάσσεται στις πρακτικές θρησκευτικής ψυχοκίνησης. Οι προβλέψεις δίδονται μετά από μελέτη του τρόπου που κυλά το αίμα από θύματα δυστυχημάτων ή ακόμα και φόνων.

Βοτανομαντεία: Μια τέχνη που άνθησε ιδιαίτερα στην βόρεια Ευρώπη, επεκτάθηκε σε όλη την Ευρώπη και εξασκείται ακόμα και σήμερα.
Ο μάντης ανάβει φωτιά με ξύλα αγριοτριανταφυλλιάς και ιεροβότανου, συλλεγμένα τις ώρες και μέρες που κυβερνούν Θεοί/Θεές της μαντείας και πάντα κατά το άδειασμα της Σελήνης. Στην συνέχεια συγκεντρώνεται στις φλόγες της φωτιάς, μέχρι που μπορεί να δει οράματα.
Λόγω όμως του ότι συχνά αυτή η τέχνη είναι «παρακλάδι» της πυρομαντείας και ελκύει αερικά και πνεύματα, όχι πάντα καλόβουλα, αν θέλεις να εξασκήσεις αυτήν την τέχνη, θα σε συμβούλευα να δημιουργείς κύκλο γύρω από εσένα και την φωτιά προτού ξεκινήσεις.

Γελωτομαντεία: Οι ρίζες αυτής της τέχνης είναι άγνωστες. Ο μάντης παρατηρεί τον ερωτών κατά την διάρκεια υστερικού γέλιου. Από τον ήχο του γέλιου, τις κινήσεις του σώματος και τις συσπάσεις του πρόσωπου του, μπορεί να προφητέψει για το άμεσο μέλλον του.
Θα πρέπει εδώ να σημειώσω, ότι η τέχνη της γελωτομαντείας απαιτεί κάποιες βασικές γνώσεις ιατρικής μιας και με αυτές ο μάντης μπορεί να καταλάβει από το γέλιο του ερωτών την κατάσταση της υγείας του, γνώσεις της τέχνης της Γλώσσας του Σώματος όπως και της τέχνης της Ανάλυσης Προσώπου.

Δακρυομαντεία – Ο μάντης παρακολουθεί τα δάκρυα του ερωτών και δίνει πρόγνωση για το άμεσο μέλλον του από τον τρόπο που κυλάνε.

Ελαιομαντεία: Η τέχνη της ελαιομαντείας έχει τις ρίζες της στην αρχαία Βαβυλώνα και έχουν διασωθεί αρκετά από τα χειρόγραφα των διαφόρων μεθόδων της εφαρμογής της. Αργότερα, η ελαιομαντεία υιοθετήθηκε από τους Έλληνες και τους Εβραίους. Στον Ελληνικό Μαγικό Πάπυρο που γράφτηκε στην Αίγυπτο και χρονολογείται γύρω στο 200 Π.Χ. με 500 Μ.Χ., αναφέρονται λεπτομερώς όλες οι μέθοδοι της ελαιομαντείας. Μερικές από αυτές, είναι οι εξής:
Η Αρχόντισσα του αντίχειρα: Ο Μάντης άλειφε την παλάμη του και τον αντίχειρά του με λάδι. Το γυαλισμένο από το λάδι νύχι του αντίχειρα λειτουργούσε σαν μαγικός καθρέφτης, απ’ όπου μπορούσε να δει οράματα και πνεύματα.
Η Αρχόντισσα του χεριού: Ανακατευόταν λάδι με μελάσα για να δημιουργηθεί μια μαύρη πάστα, την οποία στην συνέχεια ο Μάντης άλειφε στο χέρι του. Το χέρι τότε λειτουργούσε και πάλι σαν μαγικός καθρέφτης.
Η Αρχόντισσα της Κούπας: Αλειφόταν το εσωτερικό μιας κούπας με σουσαμόλαδο και την τοποθετούσαν σε πλάγια θέση. Στον πάτο της κούπας τοποθετούσαν ένα κερί, με το φως του οποίου η κούπα γυάλιζε και λειτουργούσε σαν μαγικός καθρέφτης.
Οι Έλληνες και οι Αιγύπτιοι επίσης, χρησιμοποιούσαν νερό μέσα στο λάδι. Ανάλογα με το τι ήθελαν να προκαλέσουν, χρησιμοποιούσαν και το ανάλογο νερό: Βροχινό για οράματα από τους Ολύμπιους Θεούς, θαλασσινό για τους χθόνιους Θεούς, νερό από φυσική πηγή για τις ψυχές των νεκρών και ποταμόνερο για τους Θεούς Όσιρι και Σέραπι.

Η Μαντεία των Ντογκόν: Οι Ντογκόν είναι μια φυλή της Δ. Αφρικής. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι μαντικές τους τέχνες είναι ένα κράμα της πανάρχαιας αφρικανικής μαγείας, της Μεσοποτάμιας και την μαντική των αρχαίων Αιγυπτίων. Οι Ντογκόν έχουν δυο μεθόδους για να δουν το μέλλον:
Τα κοχύλια: ο μάντης κρατά ένα μεγάλο ψάθινο «πιάτο» και μερικά κοχύλια κάουρι που καθένα του έχει κάποιο ιδιαίτερο φυσικό χαρακτηριστικό για να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα και να έχει την δική του ερμηνεία (π.χ. μια τρύπα στο κέλυφος, ή ένα ιδιαίτερα ανοιχτό στόμιο). Ο ερωτών κάνει την ερώτηση πάνω στο θέμα που τον ενδιαφέρει και ο μάντης αφού κουνήσει για λίγο τα κοχύλια μέσα στην χούφτα του, τα ρίχνει πάνω στο πιάτο. Στην συνέχει ερμηνεύει τα κοχύλια ανάλογα με την θέση που έπεσαν.
Οι Ιερές Αλεπούδες: Στην περιοχή των Ντογκόν υπάρχουν πολλές αλεπούδες οι οποίες πιστεύεται ότι είναι ιερές και ειδικές απεσταλμένες του Θεού των Ντογκόν. Ο μάντης αρχικά σχεδιάζει στην άμμο ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο πλέγμα από σύμβολα τα οποία θυμίζουν έναν συνδυασμό ντόμινο και αρχαίων αιγυπτιακών συμβόλων. Ρίχνει γύρω από το πλέγμα φιστίκια για να προσελκύσει τις αλεπούδες και αφού περάσει μια νύχτα, ερμηνεύονται τα ίχνη που άφησαν οι αλεπούδες πάνω στο πλέγμα.   

Η Ράβδος: Μια τέχνη η οποία χρονολογείται πάνω από 7.000 χρόνια. Στην αρχαιότητα υπήρξε πολύ διαδεδομένη στους Αιγυπτίους και στους Κινέζους. Αργότερα, χρησιμοποιήθηκε πάρα πολύ από τους Ευρωπαίους, κυρίως τους Κέλτες και είναι μια τέχνη η οποία εξασκείται μέχρι και σήμερα.
Κατά την διάρκεια του Μεσαίωνα χρησιμοποιήθηκε ευρέως για την εύρεση κάρβουνου και νερού. Αργότερα, στον 20ο αιώνα, διαδόθηκε πολύ για να εξυπηρετηθεί η αρχαιολογία και η γεωλογία. Επίσης, χρησιμοποιείται για την εύρεση σπασμένων σωληνώσεων ή ακόμα και κατεστραμμένων  καλωδίων δικτύου.
Η Ράβδος είναι ένα μακρύ ξύλο, κατά προτίμηση από Ιτιά ή Φλαμουριά και χρησιμοποιείται για την εύρεση νερού, θησαυρών, μετάλλων (πολύτιμων και μη) και γενικά οτιδήποτε βρίσκεται κρυμμένο κάτω από την γη. Ο ψυχικός πρώτα συγκεντρώνεται σε αυτό που θέλει να βρεί. Στην συνέχεια «συγχρονίζεται» με  την Ράβδο, έτσι ώστε να την αισθάνεται ως προέκταση του εσώτερου εαυτού του. Κρατά την Ράβδο από την άκρη με το ένα χέρι και την παλάμη προς τα επάνω και την άλλη άκρη της Ράβδου ελαφρά προς τα κάτω. Προχωρά αργά γύρω από την περιοχή στην οποία πιστεύει ότι βρίσκεται αυτό που ψάχνει. Όταν η Ράβδος αρχίσει και ταλαντεύεται, σε αυτό το σημείο βρίσκεται αυτό που ψάχνει.

Ιχθυομαντεία: Η τέχνη της ιχθυομαντείας έχει της ρίζες της στην πρωτόγονη μορφή της Νεκρομαντείας, και εξασκήθηκε πολύ από τους Κέλτες και τους Ρωμαίους.
Ο ερωτών θα πρέπει να πάει στον μάντη ένα ψάρι ψαρεμένο από τον ίδιο. Στην συνέχεια ο μάντης ανοίγει μια τομή κατά μήκος όλης της κοιλιάς του ψαριού, και διαβάζει το αίμα, τα σπλάχνα και τα πιθανά αυγά του ψαριού.

Καπνομαντεία: Η καπνομαντεία είναι «παιδί» της Πυρομαντείας και της Σαμανικής τέχνης του «καταλύματος του ιδρώτα». Θα σε συμβούλευα να είσαι πολύ προσεχτικός εφαρμόζοντας αυτή τη μέθοδο και καλό θα ήταν να έχεις δημιουργήσει ένα κύκλο γύρω από την φωτιά, αρκετά μεγάλο ώστε να μπορείς να κάτσεις κι εσύ κοντά στην εστία της άνετα.
Η καταλληλότερες συνθήκες είναι δίπλα σε φωτιά που έχει αναφτεί στην ύπαιθρο. Χαλάρωσε και στάσου έτσι ώστε να μπορείς να παρατηρείς τον καπνό της φωτιάς καθαρά. Μην ακολουθείς τον καπνό προς τα πάνω, αλλά βρες ένα σημείο με το μάτι όπου μπορείς να τον δείς καθαρά, και κράτα τα μάτια σου εκεί. Με την εξάσκηση, θα είσαι σε θέση να δεις οράματα που σχηματίζονται με τον καπνό. 

Κεφαλομαντεία: Άλλη μια τέχνη που βασίζεται στην πρωτόγονη μορφή της Νεκρομαντείας και εξασκήθηκε από τους Ρωμαίους.
Ο ερωτών έσφαζε ένα γαϊδούρι μεγαλωμένο από τον ίδιο. Ο μάντης έπαιρνε το κεφάλι, το έβραζε τελετουργικά και στην συνέχεια δημιουργούσε μια τομή έτσι ώστε το κεφάλι να χωριζόταν σε δυο ίσα μέρη. Στην αριστερή πλευρά φαινόταν το παρελθόν και στην δεξιά το μέλλον. Από την θέση των οργάνων, το χρώμα και το τι υπολείμματα σάρκας είχαν μείνει από βράσιμο στην κάθε πλευρά, ο μάντης μπορούσε να βγάλει την προφητεία. 
Η τέχνη της κεφαλομαντείας υιοθετήθηκε και από τους Σάξωνες, οι οποίοι όμως αντί για γαϊδούρι χρησιμοποιούσαν αρσενικό μοσχαράκι.

Καυσινομαντεία – Αλλη μια μέθοδος πυρομαντείας που μελετά τον τρόπο που καίγονται διάφορα αντικείμενα, συνήθως αντιπροσωπευτικά του θέματος για το οποίο ζητείται πρόγνωση.

Λεκανομαντεία: Μια πάρα πολύ απλή μέθοδος της οποίας η εθνικότητα αγνοείται. Ο μάντης γεμίζει μια λεκάνη με νερό και στην συνέχεια ζητά από τον ερωτών να κάνει την ερώτηση για το θέμα που τον αφορά και να ρίξει μέσα μια πέτρα. Ο μάντης διαβάζει τον ήχο και τα «δαχτυλίδια» που θα σχηματίσει η πέτρα στο νερό. Μερικές φορές, αντί για πέτρα χρησιμοποιούταν λάδι, όπου ο μάντης διάβαζε τα σχήματα που δημιουργούσε στο νερό.

Λιθομαντεία: Η ρίζες αυτής της τέχνης χάνονται στον χρόνο, πιθανολογείται όμως ότι πατρίδα της είναι η Ανατολική Ασία. Εξασκείται ακόμα από πολλούς, απαιτεί όμως πολλή προσοχή και καλή γνώση των ιδιοτήτων των πολύτιμων πετραδιών.
Αν αποφασίσεις να εξασκήσεις την τέχνη της λιθομαντείας, αυτό που θα χρειαστείς είναι μια ποικιλία καθαγιασμένων πολύτιμων λίθων, κεριά με τα αντίστοιχα χρώματα και ότι χρειάζεται για την δημιουργία ενός κύκλου.
Πρίν από κάθε άλλο, δημιούργησε έναν κύκλο προστασίας γύρω σου. Ανάλογα με το ερώτημα, επέλεξε τον αντίστοιχο λίθο  και ένα κερί στο ίδιο χρώμα. Αν θέλεις, μπορείς εκτός από το λιβάνι που θα χρησιμοποιηθεί για την δημιουργία του κύκλου, να κάψεις και λιβάνι από το βότανο που αντιπροσωπεύει το θέμα του ερωτήματος  ή να προετοιμάσεις το κερί σου με αυτό το βότανο .
Όταν ο κύκλος είναι έτοιμος, άναψε το κερί του λίθου (και το αντίστοιχο λιβάνι). Τοποθέτησέ το σε μια θέση που θα σου επιτρέπει να βλέπεις καθαρά πάνω από την φλόγα του. Πίσω και πάνω από την φλόγα κράτα τον λίθο. Χαλάρωσε και συγκεντρώσου στο κέντρο του λίθου. Η φλόγα του κεριού θα δημιουργεί αντανακλάσεις πάνω στο λίθο και αυτές είναι που θα πρέπει να παρατηρήσεις. Μετά από εξάσκηση, θα είσαι σε θέση να δεις εικόνες σχηματισμένες από την αντανάκλαση της φλόγας.
Προσπάθησε να κρατάς τον λίθο σταθερό, ή αν θέλεις, μπορείς να τον τοποθετήσεις σε κάποιο αντικείμενο που θα έχεις προετοιμάσει για αυτό το σκοπό.
Έχε υπ’ όψη σου ότι ο λίθος λειτουργεί όπως και ο μαγικός καθρέφτης, με την διαφορά ότι μετά από κάθε χρησιμοποίησή του θα πρέπει να απενεργοποιηθεί και να ξανακαθαγιαστεί για να μπορέσει να χρησιμοποιηθεί πάλι στο μέλλον.
Επίσης, μπορείς να χρησιμοποιήσεις λίθο από κόσμημα του ερωτών (ή δικό σου) το οποίο όμως έχει φορεθεί για αρκετό καιρό κατάσαρκα από τον ιδιοκτήτη του, οπότε έχει ενεργοποιηθεί από την αύρα του. Σε αυτήν όμως την περίπτωση δεν καθαγιάζεις το κόσμημα πριν από την χρήση του, αλλά οπωσδήποτε μετά. 

Μετωπομαντεία: Η τέχνη της μετωπομαντείας είναι «παρακλάδι» της Ανάλυσης Προσώπου και της Χειρομαντείας.
Ο μάντης παρατηρεί τις γραμμές του μετώπου, το σχήμα του και το χρώμα του για να δεί το μέλλον. Συχνά, το διάβασμα δεν περιορίζεται μόνο στο μέτωπο, αλλά επεκτείνεται και σε ολόκληρο το τριχωτό της κεφαλής, ψηλαφώντας το κρανίο, παρατηρώντας τις ρίζες των τριχών και το χρώμα του δέρματος, όπως επίσης και τυχόν ελιές/πανάδες σε αυτήν την περιοχή.

Οινομαντεία: Μια τέχνη που φυσικά πατρίδα της δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από την Μεσόγειο.
Η οινομαντεία βασίζεται στο διάβασμα του οίνου που έχει παραχθεί από τον ερωτών. Από την γεύση, την πυκνότητα και το χρώμα του ο μάντης μπορεί να δεί στο προσεχές μέλλον του ερωτών.
Μερικές φορές ο μάντης πρόσθετε στο κρασί και μια ποσότητα από τον μούστο των ίδιων σταφυλιών που προήλθε το κρασί, ανακάτευε καλά και το άφηνε να εξατμιστεί στον ήλιο. Στην συνέχεια, διάβαζε τα σχήματα που είχε πάρει ο ξεραμένος μούστος.

Ο Λύχνος Ελαίου: Μια τέχνη που χρησιμοποιήθηκε πολύ από τους Αιγυπτίους και τους Βαβυλώνιους. Χρησιμοποιούταν ένας πέτρινος λύχνος, διαμορφωμένος σαν τάσι και βαμμένος κόκκινος. Ο λύχνος γεμιζόταν με λάδι το οποίο λεγόταν «λάδι των οάσεων» που μοιάζει με λάδι φοίνικα και ένα λεπτά κομμένο κομμάτι λινού για φυτίλι. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις οποιοδήποτε λάδι, αρκεί να είναι όσο το δυνατό πιο παρθένο και καθαρό.
Το κόκκινο χρώμα χρησιμοποιούταν σαν «αντιπρόσωπος» του Θεού Σετ. Επειδή όμως ο Σετ είναι ένας κακόβουλος Θεός, θα σε συμβούλευα να μην βάψεις τον λύχνο σου κόκκινο, αλλά λευκό. Επίσης, μια πάρα πολύ καλή επιλογή είναι το χρυσό χρώμα, που αντιπροσωπεύει τον Θεό Απόλλωνα, Θεό του Φωτός και προστάτη των ευγενών τεχνών και της μαντικής.
Τοποθέτησε τον λύχνο σε ένα τραπέζι και κάθισε άνετα απέναντί του. Μπορείς να επικαλεστείς τον Θεό Απόλλωνα, ή τον Θεό που κυβερνά την μέρα που θα ζητήσεις την προφητεία. Παραθέτω τις ημέρες με τους κυβερνήτες τους:
Κυριακή:  Απόλλωνας
Δευτέρα:  Άρτεμις
Τρίτη:   Άρης
Τετάρτη:  Ερμής
Πέμπτη:  Δίας
Παρασκευή:  Αφροδίτη
Σάββατο:  Κρόνος
Χαλάρωσε και άρχισε να παρατηρείς σταθερά την βάση της φλόγας (πάντα την βάση, ποτέ την κορυφή). Χαμηλόφωνα επανέλαβε έναν ύμνο στον Θεό/Θεά που έχεις επιλέξει. Μην πιέζεις ούτε τον εαυτό σου, ούτε τον ύμνο σου. Με την εξάσκηση, θα αρχίσεις να βλέπεις σκιές. Μην κοιτάς κατευθείαν στις σκιές και μόλις αρχίζουν να εμφανίζονται, κάνε την ερώτησή σου ανάλογα με αυτό που θέλεις να μάθεις. Να είσαι σαφής και λιγόλογος. Θα πάρεις απάντησή είτε από κάποια φωνή, είτε από τις σκιές. Ευχαρίστησε τον Θεό/Θεά που επικαλέστηκες και το λαδάκι που περίσσεψε ρίξ’το στην γη ή σε κάποια γλάστρα.

Ορνυθομαντεία, ή αλλιώς «Το Πέταγμα Των Πουλιών»: Μια τέχνη που ξεκίνησε και άνθησε στην Ρώμη, κατά την διάρκεια της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Οι Μάντεις, παρατηρώντας το πέταγμα των πουλιών και το τραγούδι τους, μπορούσαν να βγάλουν προφητεία για το κοντινό μέλλον της Αυτοκρατορίας και του Αυτοκράτορα.

Σεληνομαντεία: Η τέχνη της σεληνομαντείας εξασκήθηκε και εξασκείται ακόμα κατά κανόνα από τις ιέρειες της σεληνιακής Θεάς (Άρτεμη, Ντιάνα, Εκάτη, Λούνα, Αράντια, Σελήνη και τόσες άλλες ονομασίες).
Πριν από κάθε προφητεία, η ιέρεια εκτελεί τελετουργία, επικαλείται την Θεά να την βοηθήσει στο έργο της και δηλώνει το ερώτημα του οποίου ζητά απάντηση. Στην συνέχεια κάθεται σε ένα σημείο όπου μπορεί να χαλαρώσει και να παρατηρήσει άνετα την σελήνη. Από το χρώμα του φεγγαριού, τα δαχτυλίδια που δημιουργεί το φως του, τα σχήματα της επιφάνειάς του, ακόμα και τους πιθανούς οιωνούς που θα εμφανιστούν (π.χ. να περάσει κάποιο πουλί από μπροστά, ή κάποιο σύννεφο κλπ.), αλλά και με την βοήθεια της πνευματικής επικοινωνίας με την Θεά, η ιέρεια μπορεί να βγάλει προφητεία.
Μια παρόμοια εναλλακτική μέθοδος, είναι η ιέρεια να ζητήσει από την Θεά να εμφανιστεί η απάντηση του ερωτήματος με μορφή ονείρου. Στην συνέχεια κοιμάται υπό το φως του φεγγαριού και έχοντάς το τελευταία εικόνα προτού να κλείσει τα μάτια της για να κοιμηθεί.
Μια άλλη, είναι η ιέρεια να επικαλεστεί μερική ή ακόμα και ολική κατάληψη από την Θεά η οποία θα αφήσει τον χρησμό με μορφή γράμματος, ή ζωγραφιάς, ή ακόμα και κάποιας απλής κατασκευής. Αυτή όμως η μέθοδος απαιτεί πολύ πείρα και δύναμη, και οπωσδήποτε συλλογική δουλειά από ομάδα ιέρειων οι οποίες θα λειτουργήσουν ως προστάτιδες της ιέρειας που θα φιλοξενήσει για λίγο την Θεά, μιας και πάντα υπάρχει ο κίνδυνος της κατάληψης όχι από την Θεά, αλλά από κάποιο κακόβουλο πνεύμα, ή μάρτυρες σε περίπτωση που ο χρησμός δοθεί προφορικά ή ακόμα και με χορό παντομίμας!

Σιδηρομαντεία: Η τέχνη της σιδηρομαντείας απαιτεί ο ερωτών να είναι αγρότης και να καλλιεργεί σιτηρά. Ο μάντης αποξηραίνει τελετουργικά μια χούφτα από τα σιτηρά που του έχει φέρει ο ερωτών, μεγαλωμένα και φροντισμένα από τον ίδιο. Στην συνέχεια ο μάντης τα ρίχνει πάνω σε καυτό σίδερο και ερμηνεύει τα σχήματα και τις θέσεις που παίρνουν καθώς καίγονται. 

Σκιομαντεία: Η τέχνη της σκιομαντείας αναμφίβολα έχει της ρίζες της στην Νεκρομαντεία. Ο μάντης τοποθετεί το νεκρό ανθρώπινο σώμα ενός πρόσφατα αποθανόντα μπροστά από μια μεγάλη λαμπάδα. Στην συνέχεια παρατηρεί με προσοχή την σκιά του σώματος, ερμηνεύοντας την κίνηση της σκιάς. Συχνά, ο μάντης δεν περιοριζόταν μονάχα στην παρατήρηση της σκιάς, αλλά επικαλούνταν προτού αρχίσει και τον ίδιο τον νεκρό να τον βοηθήσει στο έργο του, καθώς και τον Θεό Κράτορα του Κόσμου των Ψυχών (Άδης, Άνουβις κλπ)

Τα Κοχύλια: Σίγουρα θα έχεις ακούσει από άλλους ή ακόμα και εσύ ο ίδιος τον ήχο που κάνουν τα κοχύλια αν τα βάλεις στο αυτί σου. Μοιάζει να ακούς την θάλασσα, ενώ στην πραγματικότητα είναι το αίμα που κυλάει μέσα στις φλέβες του αυτιού. Η μαντεία μέσω των κοχυλιών είναι μια μάλλον μοντέρνα τέχνη και χρειάζεται αρκετή υπομονή και επιμονή ώστε να αρχίζει να έχει αποτελέσματα.
Βάλε το κοχύλι στο αυτί σου και χαλάρωσε. Στην αρχή θα ακούς μόνο «την θάλασσα», σιγά-σιγά όμως θα αρχίσεις να ακούς και συζητήσεις. Αρχικά, οι συζητήσεις θα είναι αποσπασματικές και χωρίς νόημα. Αργότερα θα αρχίσουν να μην είναι αποσπασματικές και θα μπορείς να βγάζεις νόημα. Με ακόμα περισσότερη εξάσκηση, θα είσαι σε θέση να λάβεις νοητά μέρος στη συζήτηση, να κάνεις ερωτήσεις και να λαμβάνεις απαντήσεις.

Το «Κατάλυμα του Ιδρώτα»: Μια Σαμανική τέχνη που η ιστορία της χάνεται στα βάθη του χρόνου και δεν εφαρμόζεται ευρέως λόγω της επικινδυνότητας της. Η μέθοδος μοιάζει με χαμάμ: Ανάβονται κάρβουνα και ρίχνεται πάνω τους νερό. Ο ατμός που δημιουργείται, εισπνέεται από τον Σαμανό, ο οποίος βρίσκεται μέσα στο τίπι του. Με τον συνδυασμό της θερμοκρασίας, της υγρασίας και την σταδιακή αύξηση του διοξειδίου του άνθρακα μέσα στο τίπι, ο Σαμανός μπαίνει σε μια κατάσταση έκστασης και είναι σε θέση να δει οράματα.

Φύλλα Τσαγιού: Μια τέχνη πανάρχαια, άμεσα συνδεδεμένη με τους Τσιγγάνους και τους Σάξωνες. Η εφαρμογή της μοιάζει καταπληκτικά με την δική μας Καφεμαντεία, μόνο που εφαρμόζεται με φύλλα τσαγιού.
Δίδεται στον ερωτών να πιεί ένα φλιτζάνι τσάι, στο οποίο τα φύλλα του τσαγιού παραμένουν μέσα ολόκληρα. Αφού πιεί το τσάι αφήνοντας μια πολύ μικρή ποσότητα στον πάτο, το φλιτζάνι αναστρέφεται και αφήνεται να στραγγίξει καλά για περίπου 10 λεπτά. Στην συνέχεια, ο μάντης παρατηρεί τα φύλλα που έχουν κολλήσει στα τοιχώματα του φλιτζανιού και από τις θέσεις που έχουν πάρει, μπορεί να δεί στο μέλλον του ερωτώντα.

Χακάτα: Μια πανάρχαια αφρικανική μέθοδος παρόμοια των Ρούνων και των Σαξωνικών Ράβδων. Τα Χακάτα είναι μικρά κομμάτια κόκαλου, ελεφαντόδοντου ή ξύλου όπου καθένα από αυτά έχει επάνω σκαλισμένο ένα από τα σύμβολα του ζωδιακού. Ο αφρικανός μάγος-γιατρός της φυλής, φυλάσσει τα Χακάτα σε ένα δερμάτινο πουγκάκι ή μια ειδικά προετοιμασμένη κολοκύθα για αυτό τον σκοπό. Όταν ζητείται προφητεία, ο μάγος-γιατρός ανακατεύει καλά τα Χακάτα, τα ρίχνει στο χώμα και τα διαβάζει ανάλογα με την θέση που έχουν σταθεί.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

seven − 6 =